Patronumdan ilan verin




Emlak sitelerinde duyuru vererek mi yoksa sahibinden ilan sitelerine ilan bırakarak mı? Hangisini yaparsanız yapın bi şekilde satacaksınız o emlağı. Tabi ki ilan verme kaidelerine uyduktan sonra.

Peki bu kaideler nelerdir? En çok dikkat faktörüz gerekenlerden bir tanesi duyurunuzun resimli olması resimli duyuru diğer resimsiz duyurulara oranlarla daha çok alaka çekmekte ve daha çok görücü almaktadır. Ancak resimsiz duyurularda alaka çekebilir buda duyurunun başlığına bağlıdır. Başlıkta bir kullanıcı nasıl ararsa çıkmak istiyorum sualini mesele kendinize. Bu suali cevap verirseniz ona göre başlık verin duyurunuza zira arama motorları duyurularınızı başlıklara ve izahlarda geçen anahtar kelimelere göre gösterir. Sahibinden duyuru vermek direk görüneceksiniz demek değildir. Reklamsız veya daha az kayıpsız ancak duyurunuz bu metotlarla başlarda görülebilir. Ters taktirde ödeme yapıp doping uygulatabilirsiniz buda başlarda görünmenin veya aranarak bulunmanın yollarından birisidir. Ancak yok ben para ödemek filan istemiyorum diyorsanız yukarıdaki duyuru vermenin iki ana kaidenini uygulamanız gerekmektedir.

Bir diğer dikkat faktörüz gerekende emlağınızın anahtar kelimelerini izah bölümünde italik, bold ve altı çizili hem de renkli halleride olursa daha çok iyi olur zira arama motorlarının botları bunları görür ve o kelimelerde arama yapan kullanıcılara gösterilir. Başka bir deyişle sizin izahınız başlığınız ve resminiz düzgün değilse veya verdiğiniz duyuruyla alakası yoksa beklediğiniz neticesi alamaz ve can sıkıntısına düşersiniz. Bu üç temel kaideye uyarsanız zati sırtınız yere gelmez. Ayrı olarak bir başka yoluda var kazanmanın o da fiyatsız siteler bulup öyle duyuru vermenizdir. Onunda yolları var tabiki fakat direk size şu site fiyatsız diyemem zira bende bir takım sitelerde takılıp ilan veriyorum ancak fiyatsız ilan vermeye önem veriyorum. Çünkü ben hisseme ortak çıksın istemiyorum başkasına ayrı olarak bir fiyat ödeme falan taraftarı değilim. Sizde bu yolu kullanarak dahada tasarruf yapabilirsiniz.

Biz alıcılar genelde sahibinden olan ilanlara daha çok ilgi gösteririz bunun sebebini bilmiyorum ama sanırım biz kişiden almayı daha çok istiyoruz. Çünkü mağazalara güven olmuyor diyoruz. Tamam mağazaları da yöneten kişiler ama yinede mağaza diyince böyle daha bi antipatik geliyor. O yüzden sizde bir şeyler satacaksanız sahibinden satmaya çalışın başka bir deyişle mağaza açarak satış yapmayabilirsiniz. Ama bir çok ilan sitesinde mağaza açarakta bu işi yapabilirsiniz. Onda her hangi bir sıkıntı yok neticede sizin zevkinize kalmış bizim burda yapmaya çalıştığımız şeyse yalnızca bilgiler ışığında daha çok satış yapmanızı sağlamaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ilan vermek istiyorum diyorsanız.?

satılık araç duyurusu için örnek şablonlar